Systém podpory obchodních procesů
System Support Business Processes (SBP)
Zavedenou „fabrikou na kopírování“ marketingových nástrojů a podpory prodeje nechceme být, a proto aplikujeme stále nové cesty zkvalitňování služeb. Neustálé si uvědomování mentálního zevšednění zavedených principů otevírá nové nástroje, jak být stále o krok vepředu. Tyto zkušenosti nás stále posouvají a hlavním nástrojem pro úspěch klientů je SBP.
Co si představit pod pojmem SBP?
SBP a jeho metodika je založena na implementaci loajálního (otevřeného) přístupu k produktům a jejich obchodních fází. Filozofie je založena v důslednosti návrhů na podporu zvýšení podílu na trhu podle účelu, využití, segmentace, poptávky a časové souvislosti.
- předkládáme kombinace metodik, které se mohou navzájem podporovat a zajistí vyšší přidanou hodnotu pro obchodní strategii. Synergické efekty, mezi situací na trhu - poptávkou – nabídkou – termíny, zajišťují efektivněji vynaložené prostředky k porovnání s tržním podílem.
- jednání s klienty jsou vedena v průběhu celého projektového období s dodržováním principu podpory podle účelu, využití, segmentace, poptávky a časové souvislosti s důrazem na doporučení, proveditelnost, koordinaci a prokazatelný výsledek.
- nejedná se pouze o jednorázový proces, ale o dlouhodobější projektovou spolupráci.
- investované finanční prostředky za služby jsou využity efektivně
- jsou odhalena slabá a silná místa podle účelu, segmentace, poptávky a časové souvislosti
- vytipování a přínos obchodních příležitostí
- součástí mohou být odborné semináře pro odběratele